Elektronický docházkový systém – moderní evidence aktivity zaměstnanců

Existence firmy nespočívá pouze v samotném obsahu činnosti, ale především v aktivitách zaměstnanců, kteří denně dochází do zaměstnání a plní svoje svěřené úkoly a činnosti. Vedení firmy a také mzdová účetní proto uvítají možnost komfortní evidence aktivit zaměstnanců, jakým je elektronický docházkový systém.
šipky u podnikatelky

Díky tomuto modernímu řešení získáte skvělého pomocníka, který vám zjednoduší zpracování informací ohledně docházky vašich zaměstnanců a poskytne přesnost a reálná data, které následně poslouží nejen k vašemu přehledu, ale také ke zpracování mezd.
Různé možnosti provedení a využívání zajistí vyřešení individuálních představ a potřeb, díky čemu získáte řešení na míru a pohodlné evidování všech informací.
wordpress na monitoru

Je váš zaměstnanec v práci nebo u lékaře?

Tento komfortní systém vám umožní evidovat nejen příchody a odchody zaměstnanců, ale také třeba další aktivity jako doba strávená u lékaře, čas oběda, přestávky a mnoho dalšího. Získáte tak potřebné informace o činnosti vašich zaměstnanců a podle toho budete moct efektivně nastavit další plánování.
Plánování směn zaměstnanců je další vymožeností, kterou systém přináší. Můžete tak využít nastavení denní, týdenní či měsíční a mít tak kompletní přehled nejen o časech, ale také o odpracovaných dnech.
Evidence také obnáší ovládání, které lze rovněž nastavit podle potřeb například jako čtečku karet, otisků prstů, dotykový terminál, přes mobilní aplikaci a podobně.
Kromě toho lze evidenci rozdělit také na vstupy do jednotlivých center firmy a díky tomu tak budete mít přehled o tom, kde a jakou činnost vaši podřízení v dané chvíli vykonávali.
Díky efektivnímu zaznamenávání těchto informací ušetříte drahocenný čas i peníze a vytvoříte tak komfortní prostředí pro vaše zaměstnance. Ulehčíte si také práci s veškerou administrativou a vedením zaměstnanců.